Monday 28 October 2013

Sedih....

Huhu..aku tak tahu la sejak akhir2 ni hati aku sedih sgt2...walaupun luar aku nampak ceria tap dalam hati aku teramat la sedih..solat doa tawakal dan redha dengan ape yang berlaku...tap aku bersyukur sebab orang sekeliling aku tak pernah bertanya atau pertikai kan kenapa aku lum ada lag...aku mempunyai keluarga mertua yang baik..memahami..dan sanggup menolong aku (dari segi kewangan) untuk rawatan aku ni...suami aku pun tak pernah nak pertikaikan masalah kesihatan yang aku alami ini..aku bersyukur dengan semua ni...tap dalam hati aku sedih pedih..bile mendengar adik ipar aku yang baru kawen 1bulan telah mengandung 5 minggu...kire bunting pelamin la...sedih mmg la sedih..tap aku mampu berdoa agar dia mempunyai kesihatan yang baik sehingga dia bersalin nant..

tap aku tak sanggup dia berubah menjadi terlalu sombong dengan ape yang dia perolehi sekarang...kenapa dia harus berubah...adakah dia terlalu angkuh dengan keistimewaan yang diberikan...aku tidak la cemburu dengan ape yang dia ade...tap please lah..jgan la terlalu sombong ok...aku tahu keupayaan aku dan aku tahu keupayaan kamu....

aku masih lag mencari rawatan yang sesuai untuk aku..sekarang aku mencube susu kambing yang dicampur kan dengan herba dari mekah..insyallah andai ade rezeki ini..insyallah...aku akan terus berusaha usaha dan usaha...berkat doa keluarga..suami..adik beradik dan juga semua sahabat yang menyokong aku...aku akan tetap usaha...





No comments:

Post a Comment