Tuesday 22 October 2013

Alhamdullilah...rezeki..

hai hai hai...ari ni alhamdullillah rezeki datang..terima kasih ya allah...aku dapat dua projek  luar...leh dapat duit poket kan..almaklumlah orang2 gomen ni gaji dah masuk awal bulan aritu..sebab raya aidiladhar..hihi..so leh la menampung mane2 yang telah di belanja kan..syukur la ade kelebihan sikit untuk aku mencari rezeki lain..takde la tertumpu satu kerja kan..erm kerja2 yang di berikan aku abiskan dalam 3 hari sahaja ckup la tu...lag cepat abis lag cepat dapat habuan kan..hihi

so dalam mase ni aku dok terpikir2 ape bisnes yang aku leh buat yea..nak menjahit mesin jahit aku rosak pulak..tengah kumpul duit nak beli yang baru ni..huhu bila la boleh penuh tabung aku ni..haha..aku ingat nak buat bisnes design baju2 sendiri...tudung sendiri...insyallah kalu semua perkara ini dipermudakan aku akan buat juga satu hari nant...tap korang semua tolong la yea doakan...

cerita pasal anak ni kan..tak tahu la kenapa aku nyampah n meluat kat somebody yang baru dapat anak ni..aku bukan jelous ape la kan..tap aku tahu la dia pun mcam aku susah kit rezeki2 anak ni...bila dah dapat nak sorok kan anak pulak...sampai leh sanggup berulang alik..fuh...aku tak tahu la..insyallah bila aku diberikan rezeki memperolehi anak aku tak nak jadi mcam tu...mintak dijauhkan la yea...insayallah..amin...






No comments:

Post a Comment