Monday 11 November 2013

Perkara tentang aku

haha...ari ni aku nak share ngan korang tentang aku...

-   aku suke buat benda baru..wah excited abisla...tap tak suke menghabiskan kerja tu...haha....

-   aku tak suke makan ubat spetal...kekadang tu kena paksa dengan husband aku..kalu deman aku tak    
     pernah g klinik or spetal amik ubat...tap aku suka makan herba-herba aka ubat kampung..pelik kan yang
     pahit2 aku suke lak...

-   aku tak suke mop lantai umah...dari dulu sampai sekarang aku tak pernah pegang mop...selalu akak aku
    husband aku yang buat...kalu umah aku ni...sume keja umah husband aku buat aku just masak je..haha..
    dah dia bg aku kije tu je...dari bab basuh tandas...jalan kan mesin basuh baju...vakum lantai...mop lantai...
    lap kipas...haha..sume dia la buat...aku memasak je kije nye...

-   aku pandai drive...dulu aku la juara drive kesana kesini...haha..sekarang aku dah lame tak drive..so lesen
    sekarang hanye buat pameran je..huu...(sebenarnya husband la tak bagi drive lag..dia takut langkah
    panjang kot...)

-  aku malas bab2 window soping ni...penat tgk tp tak membeli..aku jenis suke kalu nak soping dah siap
   senarai..haha...contoh nya nak beli kasut...pegi terus kedai kasut aje...

-  aku minat travel..kekadang tu setahun 4 kali aku berjalan2...sebab suke tgk keindahan alam...haha..
   kehijauan...kebiruan...kecoklatan...mcam2 ke..la...

*tu aje la buat mase ni aku kongsikan yea...ade mase lag aku sambung...daaaaa



No comments:

Post a Comment