Thursday 2 January 2014

Throwback 2013

ok entry kali ni saya nak throwback untuk tahun 2013...

let's....

January....
- Officially jadi wife..haha...sempena tahun baru 2013 aku pun ade new tittle as wife...moment yang happy sangat...penghakhiran cerita cinta yang penuh liku2 kiteorg...n january jugak seen my majlis menyambut menantu aku demam panas dan badan n muka aku bengkak..huhu...so gambar sanding kiteorg tak berapa menjadi...mak andam puas nak make up kan muka aku untuk menyorokkan kebengkakkan muka aku tu...ape2 pun aku happy..

February...
-masih meneruskan rawatan di hospital..hihi...untuk confirmkan penyakit aku alami ini...tap doc kata tak perlu dibuang sebab kecil dan tak menganggu aku...Thanks a lot doc....Syukur kepada mu Ya Allah...Ko berikan lah kesihatan yang baik pada ku...Honeymoon ke Terengganu...ok tap bnyak mase bersama FIL..happy moment....

Mac...
-Honeymoon..cameron highland....di sponsor yea...5 hari 4 malam...so cuti2 bersama suami tercinta...happy moment...

April - Jun...
-menjalankan kerja2 seperti biasa...menjadi seorng isteri yang solehah...

Julai..
-meneruskan rawatan sebagai TTC..bermula dengan diane 35...

Ogos...
-sama jugak masih meneruskan rawatan bermula dengan diane 35....Raya tahun ni bermula di rumah en suami...huhu...makcik2 sudah bertanye bile nak ade anak...sedih ok...insyallah akan menyusul..

September...
-meneruskan rawatan sebagai TTC..bermula dengan diane 35...BIL aku kawen dengan wanita pilihan nye..haha...(mcam poyo je ayat kan)..honeymoon kali ke2 ke Sarawak...4 hari 3 malam...panas + penat + happy....

Oktober...
-masih meneruskan rawatan jugak tap kali ini di hospital swasta pulak...KPJ Damansara...doc sahkan aku alami PCOS...dan meneruskan rawatan dengan Clomid..tapi rezeki belum ade lag...insyallah..mula amik vitamin shaklee dan susu kambing SK Khisbun..
berita sedih...my SIL aku mengandung 5 minggu (bunting pelamin)...aku paling last dapat tahu...sedih mmg sedih...aku akan tetap berjuang...

November...
-masih meneruskan rawatan...dan pengambilan supplement...dan mula dengan diet Atkins...permulaan dengan berat 68kg dan kini turn kepada 62kg...akan meneruskan diet ini...insyallah..

Disember...
-Doc stop kan rawatan sebab tgk period aku dah regular..akan meneruskan dengan HSG in january nant...insyallah 2014 rezeki kami...usaha tangga kejayaan..doa dan tawakal...masih meneruskan supplement dan diet ini...LUV u my hubby yang sentiasa menyokong aku...sehingga kan dia suruh aku berenti dengan segala rawatan...sebab tak nak tgk aku sakit la tu...dan selalu mengigatkan aku..rezeki ajal maut semua ditangan tuhan...takpe usaha sahaja..kalu tak mampun jgn teruskan...amin...syukur aku mendapat suami yang penyayang.....

Kisah suke duke aku tahun 2013..semoga tahun 2014 adalah sinar kebahagiaan kami bersama....amin....




No comments:

Post a Comment