Thursday 2 January 2014

2014....

ok tahun baru kena la ade azam baru kan..hihi...ramai yang dah update azam dorang...so aku mmg takde azam pun....tap ade misi dan visi...haha...mcam sama je kan...takpe la aku nak kongsi gak ngan korang ape misi aku tahun ni...

-kuwus...diet atkins bermula semula...byk hari dah cheat....(semoga PCos aku ni sembuh)
-elak makanan bergula dan karbohidrat....(nak balance kan hormon)
-kesihatan dalaman...(supplement shaklee...susu kambing...dan stemcell)
                                 -sape2 nak boleh la msg aku yea..aku salah sorng pengedar gak-
-menjadi isteri yang solehah...tukar pemakaian dan percakapan....
-pekerja yang cemerlang...
-menantu yang baik haha...(aku dah mmg baik ape)
-mencari rumah sendiri (dalam misi ni...tgh berjalan2 mencari rumah ni)
-bisnes...ya...bisnes...(dalam misi jugak mencari supplier)
-masih lag meneruskan rawatan TTC...(semoga tahun 2014 ade sinar nya)

*so sume dalam misi ni...bila nak buat ni...hihi...try to best....insyallah rezeki akan ade...

No comments:

Post a Comment